Regulamin zakupu kursu online "ABC Logopedy"
§1 Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną na platformie www.instytut.abclogopedy.pl, zwaną dalej Platformą, prowadzoną przez Instytut Edukacji Logopedycznej Sylwia Zasada ul. Wiejska 25; 24-150 Nałęczów NIP: 7162601302, REGON: 060559717, zwany dalej Instytutem.
Użytkownicy są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Warunkiem korzystania z Platformy, w tym składania zamówień jest założenie przez Użytkownika indywidualnego Konta Użytkownika, zapoznanie się z treścią Regulaminu oraz akceptacja jego treści.
§2 Rejestracja i uzyskiwanie dostępu do kursów
1. Założenie konta i jego aktywacja są równoznaczne z uzyskaniem statusu Użytkownika Platformy.
2. W celu wykorzystania materiałów audio i audio-video konieczne jest użycie przez Użytkownika słuchawek lub głośników zewnętrznych.
3. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia w korzystaniu z Platformy wynikające z błędnej konfiguracji oprogramowania lub sprzętu Użytkownika, bądź wynikające z problemów ze sprzętem lub łączem internetowym Użytkownika.
§3 Zakładanie konta i korzystanie z Platformy Szkoleniowej
1. Założenie konta i jego aktywacja są równoznaczne z uzyskaniem statusu Użytkownika Platformy.
2. W celu wykorzystania materiałów audio i audio-video konieczne jest użycie przez Użytkownika słuchawek lub głośników zewnętrznych.
3. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia w korzystaniu z Platformy wynikające z błędnej konfiguracji oprogramowania lub sprzętu Użytkownika, bądź wynikające z problemów ze sprzętem lub łączem internetowym Użytkownika.
§4 Prawa i obowiązki Użytkownika
Każdy Użytkownik ma prawo do:
1. Poprawiania i aktualizacji swoich danych osobowych podanych podczas zakładania konta; jeśli samodzielna aktualizacja niektórych danych jest niemożliwa, Użytkownik ma prawo wystąpić o to do Instytutu.
2. Uzyskiwania dokumentów potwierdzających ukończenie kursów, po spełnieniu warunków określonych w opisie danego kursu.
3. Usunięcia swojego konta z Platformy; w tym celu należy skontaktować się z Instytutem, podając dane oraz adres e-mail użyty podczas zakładania konta. Po usunięciu konta Użytkownik traci możliwość zalogowania się do Platformy.
Każdy Użytkownik zobowiązuje się do:
1. Podania prawdziwych danych podczas zakładania i aktualizacji konta oraz niezwłocznej aktualizacji swoich danych, gdy ulegną one zmianie.
2. Zabezpieczenia poufnych danych, takich jak hasło dostępu do Platformy przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich.
3. Korzystania z platformy osobiście i nie udostępniania swojego loginu i hasła osobom trzecim.
4. Przestrzegania postanowień Regulaminu.
Niedopuszczalne jest:
1. Uzyskiwanie dostępu do Platformy w sposób inny, niż opisany w Regulaminie.
2. Kopiowanie, rozpowszechnianie lub udostępnianie treści kursów, w całości lub w części, osobom nieuprawnionym, w szczególności wyświetlanie, odtwarzanie czy umieszczanie w innych serwisach internetowych.
3. Destabilizowanie działania Platformy, np. przez próby zakładania fikcyjnych kont, także za pomocą automatów, wyszukiwanie luk w zabezpieczeniach i wykorzystywania ich do ataków na Platformę.
4. Wykorzystywanie przez Użytkownika usług w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający uzasadnione interesy Instytutu.
§5 Prawa i obowiązki Instytutu
1. Treści zawarte na Platformie są chronione prawami autorskimi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 666 j.t. ze zm.).
2. Prawa autorskie do kursów należą do Instytutu, podmiotów współpracujących na podstawie odrębnych umów z Instytutem lub autorów kursów. Instytut dokłada wszelkich starań, aby Platforma była stale dostępna i działała prawidłowo, a zamieszczone na niej szkolenia były merytorycznie poprawne i aktualne. Instytut zastrzega sobie wykonywanie koniecznych prac technicznych na Platformie w celu jej utrzymania lub modernizacji.
3. Instytut ma prawo aktualizacji treści oferowanych kursów, w tym modyfikowania zawartości udostępnianych lekcji, testów oraz ćwiczeń i materiałów dodatkowych.
§6 Zakup kursów
- Zakupu kursu można dokonać wyłącznie przez stronę internetową www.instytut.abclogopedy.pl.
- Uczestnik wybiera pakiet oraz formę płatności:
- płatność jednorazowa (cała kwota przy zakupie),
- płatność w 10 miesięcznych subskrypcjach. - Czas subskrypcji liczony jest od momentu zakupu kursu.
- Płatności obsługiwane są za pośrednictwem bezpiecznych operatorów płatności elektronicznych.
- Instytut nie ponosi odpowiedzialności za realizację procesu płatności przez dostawców zewnętrznych.
§7 Płatności i dostęp
- Po zaksięgowaniu płatności (lub pierwszej miesięcznej subskrypcji), uczestnik otrzymuje dostęp do platformy kursowej oraz materiałów zgodnych z wybranym pakietem.
- W przypadku płatności miesięcznej brak którejkolwiek wpłaty może skutkować czasowym zawieszeniem dostępu do kursu.
- Nieuregulowanie zaległości w ciągu 14 dni od terminu płatności skutkuje trwałym zablokowaniem dostępu do kursu bez prawa do zwrotu wniesionych opłat.
§8 Płatności cykliczne
- Uczestnik ma możliwość wyboru płatności cyklicznej jako jednej z opcji płatności za wybrany pakiet.
- W przypadku wyboru tej formy płatności, opłata pobierana jest automatycznie co miesiąc, przez okres 10 kolejnych miesięcy, w wysokości 10% wartości zamówienia.
- Rozpoczęcie cyklu płatności następuje w momencie złożenia zamówienia i dokonania pierwszej płatności.
-
Uczestnik ma prawo do rezygnacji z płatności cyklicznych w dowolnym momencie, co jest równoznaczne z zakończeniem uczestnictwa w kursie.
-
Uczestnik zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostępnych środków na koncie lub ważności podpiętej karty płatniczej przez cały okres trwania cyklu.
- Dane kartowe wykorzystywane do realizacji płatności cyklicznych przechowywane są wyłącznie przez operatora płatności PayU, zgodnie z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa.
- Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące samego zamówienia cyklicznego należy kierować drogą mailową na adres: abclogopedy@instytutlogopedyczny.pl. Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie po ich otrzymaniu.
§9 Usługa
1. Realizacja usługi polega na udostępnieniu Użytkownikowi zakupionego kursu na okres podany w opisie kursu w formie:
- materiałów wideo,
- plików PDF, JPG, Word lub innych,
- testów i ćwiczeń,
- konsultacji.
2. Użytkownik ma prawo uczestniczyć w zakupionym kursie w okresie, który określony jest w opisie kursu. Nieuczestniczenie w kursie mimo takiej możliwości lub jego nieukończenie w podanym okresie nie upoważnia Użytkownika do żądania zwrotu kosztów.
3. Po spełnieniu warunków podanych w opisie kursu (pozytywne zaliczenie testów cząstkowych i/lub zdanie egzaminu końcowego) Użytkownik otrzymuje certyfikat ukończenia.
§10 Odstąpienia od umowy i reklamacje
1. Użytkownik nie może odstąpić od umowy w przypadku, kiedy wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Użytkownik wyraża taką zgodę poprzez zaznaczenie widocznego pola z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na spełnienie świadczenia (na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
2. Reklamacje związane z nienależytym wywiązaniem się z wykonania Usługi Użytkownik może składać:
na adres 20-538 Lublin, ul. Matki Teresy z Kalkuty 18a/8
pocztą elektroniczną na adres abclogopedy@instytutlogopedyczny.pl
3. Reklamacja powinna zawierać:
- dane umożliwiające identyfikację Użytkownika (imię i nazwisko, adres mailowy),
- przedmiot reklamacji,
- żądanie związane z reklamacją.
4. Odpowiedź zostanie udzielona w formie, w jakiej Usługodawca otrzymał zgłoszenie, na adres podany w zgłoszeniu.
5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia.
§11 Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych jest Instytut Edukacji Logopedycznej Sylwia Zasada.
2. Szczegółowe zasady dotyczące Polityki prywatności znajdują się na stronie www.instytut.abclogopedy.pl
§12 Postanowienia końcowe
- O zmianach w Regulaminie Użytkownicy będą powiadomieni drogą elektroniczną na podane w procesie rejestracji adresy e-mail. Zmiana regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od powiadomienia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w kursie, o ile nie wpłyną one negatywnie na jakość programu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.